+370 685 64 002
LT
Pasirinkite
automobilį
Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Kaip naudotis paieška?

    Reikiamų dalių galite ieškoti pagal:

    1. Automobilio modelį. Paieškos laukelyje nebūtina įrašyti ir automobilio markę, ir modelį, ir metus – norint greitai surasti konkretų modelį, pakanka įrašyti keletą pavadinimo simbolių.

    Beje, galite vartoti slengą, žargoną. Pavyzdžiui, slyva (BMW 5 E39), bulka (Audi 80), landsbergis (Mercedes Benz W126):

    2. Prekės kodą. Paieškos laukelyje galite surinkti tiek prekės katalogo ar originalios dalies kodą, tiek įvairių kitų tiekėjų kodus. Taip pat galite įvesti nepilną prekės kodą. Svarbiausia nesumaišyti paieškos laukelių vietomis.

    3. Prekės pavadinimą. Kaip greičiau surasti tam tikrą prekę pagal pavadinimą? Į pavadinimų filtro laukelį įveskite bent keturis pirmuosius prekės pavadinimo simbolius. Beje, ieškodami galite įrašyti slengą, žargoną, barbarizmą ar kitą šnekamosios kalbos pavadinimą (pavyzdžiui, buferis, fara).

  • Ką reiškia prekės kode nurodytos raidės L ir R?

    Kiekvieno prekės kodo paskutinioji raidė nurodo, kuriai automobilio pusei ši detalė skirta. L raidė reiškia left – kairiąją automobilio pusę, kuri taip pat yra vairuotojo pusė. R raidė reiškia right – dešiniąją automobilio pusę, kuri taip pat yra keleivio sėdimoji pusė. Pavyzdžiui, paskutinioji prekės kodo PCR10056BL raidė L reiškia, kad detalė yra skirta vairuotojo pusei.

  • Ką reiškia prekių kokybės žymėjimai O, Q, PC, PT, PQ, PJ, P?

    O – (5 ★) originalios detalės, kurios buvo naudojamos surenkant automobilį gamykloje;

    Q – (5 ★) originalios detalės analogas;

    PC – (4 ★) originalios detalės atitikmuo, turintis kokybės sertifikatą „Centro Zaragoza“;

    PT – (4 ★) detalės, turinčios „Thatcham“ arba „TÜV“ sertifikatą.

    PQ – (4 ★) detalės, turinčios gamintojo / tiekėjo kokybės patvirtinimą – kokybė atitinka pirmojo montavimo kokybę;

    PJ – (3.5 ★) geros kokybės neoriginalios dalys;

    P – (2 ★) neoriginalios dalys;

  • Ar galima prekes atsiimti fizinėse parduotuvėse?

    Taip, prekes nemokamai atsiimti galima visose Lietuvoje esančiose Signedos fizinėse parduotuvėse. Dažniausiai prekės iš kitų parduotuvių yra pristatomos per 1–3 d. d.

  • Kiek kainuoja prekių pristatymas Lietuvoje?

    Perkant už 86 ir daugiau eurų, užsakytas prekes Lietuvoje (į namus ar kitu nurodytu adresu) pristatysime nemokamai.

    Jei užsakymo suma yra mažesnė nei 86 eurai, siuntos pristatymo išlaidos Lietuvoje yra skaičiuojamos pagal prekių svorį. Apskaičiuotą pristatymo kainą visada rasite užsakymo proceso pabaigoje.

  • Ar siunčiate prekes į užsienį?

    Taip, siunčiame prekes į visas Europos Sąjungos šalis ir daugelį NVS šalių. Dėl pristatymo į užsienio šalis pasikalbėkite su vadybininku.

  • Kiek kainuoja prekių pristatymas į užsienio šalis?

    Kiekvienai užsienio šaliai yra apskaičiuotas individualus prekių pristatymo įkainis.

    Norėdami sužinoti tikslius pristatymo įkainius, užsakymo formos kontaktų skiltyje pasirinkite konkrečią šalį.

    Jei įkainiai pasirodo per aukšti, galite paprašyti vadybininko peržiūrėti transporto išlaidas. Klausimą vadybininkui galite užduoti mūsų svetainėje esančiame užklausų laukelyje:

  • Kiek laiko trunka prekių pristatymas į užsienio šalis?

    Siuntos į užsienio šalis pristatomos tiesiogiai gavėjui per 3–6 dienas priklausomai nuo užsienio šalies. Retais atvejais siuntas reikia atsiimti iš pašto ar kitos artimiausios terminalo vietos.

  • Kaip žinoti, kad prekės išsiųstos ar paruoštos atsiimti?

    Klientai apie išsiųstas / paruoštas atsiimti prekes informuojami skambučiu arba trumpąja SMS žinute.

  • Per kiek laiko galima grąžinti prekes?

    Fiziniai asmenys prekes gali grąžinti per 14 kalendorinių dienų. Prekių, užsakytų pagal spec. užsakymą, grąžinimo terminai nurodyti prie kiekvienos prekės.

  • Kokių prekių negalima grąžinti?

    Galima grąžinti visas prekes, išskyrus originalias ir kokybiškas elektros / elektronikos prekes.

  • Per kiek laiko galima grąžinti specialiai užsakytas prekes?

    Specialiai užsakytą prekę galima grąžinti per 5–30 d. d. Tikslus grąžinimo terminas yra nurodytas prekės kortelėje prie EU sandėlių.

  • Ar yra grąžinamas avansas už specialiai užsakytas prekes?

    Avansas negrąžinamas, jei specialiai užsakytos prekės neatsiimamos per 3 darbo dienas.

  • Ar galima grąžinti naudotą prekę?

    Naudotą prekę galima grąžinti tik tuo atveju, jei ji turi garantinį aptarnavimą. Patikrinę grąžintą prekę įvertinsime, ar tai gamyklinis brokas, ar pažeista netinkamai eksploatuojant. Nustačius gamyklinį broką, pinigai yra grąžinami.

  • Ar galima grąžinti prekę, kuri buvo išimta iš pakuotės?

    Taip, galima grąžinti prekę, kuri buvo išimta iš pakuotės. Pakuotė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Minimalių pakuotės pakitimų nelaikome esminiais.

    Svarbiausia, kad grąžinama prekė būtų originalioje pakuotėje ir būtų nurodyti pardavėjo / tiekėjo lipdukai / kodai.

     

  • Ar galima grąžinti brokuotą prekę?

    Taip, brokuotą prekę galima grąžinti. Apie pirktą / pristatytą brokuotą prekę prašome informuoti per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo dienos. Jei prekės brokas nustatytas montavimo metu arba jau sumontavus, apie prekę prašome informuoti kuo anksčiau.

  • Kaip grąžinti brokuotą prekę?

    1. Apie pirktą / pristatytą brokuotą prekę prašome informuoti per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo dienos.

    2. Prieš siųsdami brokuotą prekę užpildykite grąžinimo formą ir atsiųskite ją el. paštu [email protected]. Grąžinimo formą parsisiųskite paspaudę čia:

    3. Formoje būtinai nurodykite grąžinamos prekės Signedos katalogo kodą ir pridėkite prekės nuotrauką su matomais trūkumais.

  • Ar norint grąžinti brokuotą prekę būtina užpildyti grąžinimo formą?

    Taip. Grąžinamų prekių paimti atvykęs vairuotojas jas priima tik tuo atveju, jei pateiksite užpildytą grąžinimo formą, kurią patvirtino mūsų vadybininkas.