Parduotuvių kontaktai

Japoniškų automobilių dalys

Japoniškų automobilių dalys gali būti randamos netgi šešiuose skirtinguose žemynuose, tad tikrai nestebina faktas, jog daug ir įvairių japoniškų detalių yra sugulusios „Signedos“ sandėliuose. Pas mus reikiamų detalių ras tiek „Toyotos“ savininkas, tiek „Acuros“ ar „Isuzu“ markės automobilį vairuojantys japoniškų automobilių gerbėjai.

Jei nerandate Jums reikiamos detalės, visų pirma pasirinkite kategoriją „Japoniškų automobilių dalys“, po to pasirinkite markę ir tuomet modelį.

Jei nerandate Jums reikalingos detalės, visuomet kreipkitės į mūsų vadybininką per dešinėje pusėje (apačioje) esantį laukelį „Pagalba gyvai!“, kuris mielai pagelbės.

„Signedoje“ taip pat yra paslauga „Specialusis užsakymas“. Jei mūsų sandėliuose nėra Jums reikiamos detalės, yra galimybė užsakyti detalę tiesiai iš tiekėjų.

Svarbu žinoti du dalykus:

  1. Detalė, užsakyta specialiai, iki mūsų sandėlių gali keliauti 2-3 mėnesius.
  2. Avansas yra būtinas.

Japoniškų automobilių dalys mūsų sandėliuose užima nemažą dalį. „Signeda“ prekiauja šių japoniškų automobilių dalimis: „Acura“, „Honda“, „Isuzu“, „Lexus“, „Mazda“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Subaru“, „Toyota“.

Nuo ko viskas prasidėjo? 1904-aisiais metais „Torao Yamaha“ pagamino pirmąjį šalyje autobusą, varomą garo varikliu. Po keleto metų buvo pagamintas „Takuri“ - pirmasis japoniškas benzininio variklio automobilis. Visi „susirgo“ automobilių gamybos karštlige – „Toyota“ kompanija, iki tol orientavusis į tekstilės pramonę, 1936-aisiais pradėjo gaminti automobilius. Tiesa, pirmosios transporto priemonės daugiau buvo didesnių gabaritų: daugiausiai buvo gaminami sunkvežimiai karo pramonei.

Įdomu tai, jog „Isuzu“, „Yanmar“ ir „Daihatsu“ kompanijos iš pradžių orientavosi į dyzelinių variklių kūrimą. O automobiliai, Japonijoje pagaminti prieš II pasaulinį karą, dizainu būdavo panašūs į Europos ar Amerikos rinkos gaminamus automobilius (pavyzdžiui, „Mitsubishi“ modelis A buvo pagamintas remiantis „Fiat“ A3-3 automobilio dizainu).

Tačiau japoniškų automobilių dalys ir patys automobiliai galiausiai sukūrė savo identitą po ilgų, katastrofinių nutikimų (1923-aisiais Didžiojo Kanto žemės drebėjimas nuniokojo didžiąją dalį naujosios infrastruktūros ir pan.), kurie apsunkino automobilių industrijos plėtrą. Japonai, per katastrofas netekę patentų, importavosi JAV sunkvežimius, statybos įrangą, kad galėtų ištirti importuotas transporto priemones ir galiausiai pradėti kurti savitus automobilius.

Japonijos automobilių pramonės plėtra labiausiai patobulėjo II pasaulinio karo metais: „Toyota“, „Nissan“, „Isuzu“ gamino sunkvežimius ir motociklus imperinei Japonijos armijai, „Kurogane“ pagamino pirmąjį pasaulyje keturratį (pavadintą „Kurogane Type 95“), taip pat buvo pagamintas motoroleris ir kitos mažos, taip vadinamos „šeimos mašinytės“, kurios išpopuliarėjo visoje Japonijoje.

Šiuo metu „Toyota“ išlieka didžiausia automobilių gamintoja pasaulyje (pagal gamybos intensyvumą), o Japoniškų automobilių dalys ir pramonė - toliau auga ir paslapčia tikisi, jog eksporto galimybės ateityje taip pat tik augs.