Parduotuvių kontaktai

DARBAS KARANTINO METU

PREKIŲ UŽSAKYMAS GALIMAS TIK TELEFONU, E. URMAS PROGRAMOJE IR EL. PARDUOTUVĖJE.*

 

NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO 30 EUR. KVIEČIAME VISUS KLIENTUS PREKES SIŲSTIS, O NE ATSIIMTI PARDUOTUVĖJE. DĖL DIDELIŲ KURJERIŲ APKROVŲ GALIMAS 1–2 D. VĖLAVIMAS.

STABDOMAS KLIENTŲ APTARNAVIMAS FIZINĖSE PARDUOTUVĖSE. FIZINĖS PARDUOTUVĖS PERFORMUOJAMOS Į UŽSAKYMŲ ATSIĖMIMO PUNKTUS.

KAIP ATSIIMTI UŽSAKYTAS PREKES?

  1. IŠ ANKSTO INFORMUOKITE, KAD ATVYKOTE ATSIIMTI UŽSAKYTŲ PREKIŲ.
  2. PRAVĖRĘ SAVO AUTOMOBILIO BAGAŽINĘ, LAUKITE AUTOMOBILYJE.
  3. PREKĖS BUS IŠNEŠAMOS IR SUDEDAMOS Į JŪSŲ AUTOMOBILIO BAGAŽINĘ.

ATSIĖMIMO PUNKTAI DIRBA DARBO DIENOMIS.**

PREKIŲ GRĄŽINIMO DOKUMENTAI TURI BŪTI UŽPILDYTI IŠ ANKSTO. INTERNETU ATSISIŲSKITE SPEC. FORMĄ IR UŽPILDĘ JĄ IŠSIŲSKITE EL. PAŠTU. ATVYKĘ Į PARDUOTUVĘ, INFORMUOKITE VADYBĄ IR LIKITE AUTOMOBILYJE.***

SERGANČIUS KLIENTUS KVIEČIAME LIKTI NAMUOSE.

  • Didmenos ir dažnai perkančių klientų prašome visus užsakymus rinktis SU PRISTATYMU.
  • Prašome neužsakinėti prekių, jei nesate tikri, kad jų tikrai reikia. Prašome neužsakinėti prekių, jei nesate tikri, ar jos tinka Jūsų automobiliui.
  • * Užsakymų priėmimas parduotuvėje nebus vykdomas.
  • ** Labai prašome apmokėti užsakymus iš anksto, siekiant išvengti atsiskaitymo grynaisiais pinigais.
  • *** Prekės nebus priimamos be iš anksto užpildytų grąžinimo prašymo formų: https://goo.gl/yBYc1u. Prieš grąžinant prekes būtina informuoti parduotuvės personalą. Perduodant prekes prašome laikytis saugaus atstumo. Prekių grąžinimo patikra parduotuvėje nebus vykdoma, prašome konsultuotis telefonu, siųsti nuotraukas el. paštu ar kitomis skaitmeninėmis priemonėmis.

 

SIUNČIANT SIUNTAS PER DPD

PILNA INFORMACIJĄ APIE PRISTATYMĄ GALITE SEKTI ČIA.

BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS.
Nuo 2020-12-16 pradedamas vykdyti atnaujintas bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų.

1. Gavėjas parodo galiojantį savo asmens dokumentą per atstumą, o kurjeris savo skeneryje įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis (ne asmens kodą). Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.
2. Jei Gavėjas neturi su savimi asmens dokumento, kurjeris Gavėjui sutikus nufotografuoją jį šalia siuntos iš 2–3 metrų atstumo.
3. Gavėjui atsisakius fotografavimo ir pageidaujant, kurjeris siuntą gali nukreipti į patogiausią DPD Pickup paštomatą.
4. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

SIUNTA ĮMONEI
Jei siunta skirta įmonei, kurjeris nufotografuoja įmonės patalpose paliktas siuntas iš kelių metrų atstumo, kad matytųsi patalpų fragmentai. Tai laikoma, kaip įrodymu, kad kurjeris pristatė siuntas. Įmonės darbuotojui pateikti asmens dokumento ar fotografuotis nereikia.

Informavimas

Apie proceso pasikeitimus privačius gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą. Papildomai informuosime verslo įmonių Gavėjus. Informuokite savo klientus apie bekontaktį pristatymą pateikdami informaciją Jūsų internetinėje svetainėje ir papildomai informuodami klientus el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.


Apribojimai

Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

Teisinė informacija

Siuntos gavėjo nuotrauka (atvaizdas) bus tvarkomi siuntų pristatymo ir pretenzijų bei skundų nagrinėjimo tikslais. Informacija saugoma 7 mėnesius nuo užfiksavimo. Nuotraukos, užfiksuotos kurjerio skeneriu, automatiškai pateks į atskirą saugų serverį, todėl kurjeris negalės ir neturės techninės galimybės nuotraukų ir informacijos kopijuoti ar persiųsti tretiesiems asmenims. Siuntos gavėjas turi teisę nesutikti su atvaizdo tvarkymu ir pasirinkti siuntos pristatymą į DPD Pickup paštomatą.

ATSISKAITYMAS UŽ PIRKINIUS TIK BANKO KORTELĖMIS (COD).
Nuo 2020-12-16 siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis. Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims. Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos.

PAPILDOMI REIKALAVIMAI DOKUMENTŲ GRĄŽINIMO (DR) PASLAUGAI.
Nuo 2020-12-16 pasirašyti skirti dokumentai privalo būti supaprastinti:
• rengiami taip, kad pakaktų vieno Gavėjo parašo.
ARBA
• rengiami su ryškiomis ir aiškiomis spalvinėmis žymomis parašo vietose. Gavėjas su pasirašomu dokumentu ir skirtomis pasirašyti vietomis turi būti susipažinęs iš anksto.

Kiti straipsniai

 PRIEKINIŲ ŽIBINTŲ STIKLAI: KADA IR KODĖL VERTĖTŲ KEISTI?
Skubame pranešti – mūsų asortimentą papildė skaidrūs priekinių žibintų stiklai naujiems modeliams. Ši žibintų dalis yra viena svarbiausių matomumui gerinti – ypač aktualu šaltuoju ir tamsiuoju metų sezonu. Priekinio žibinto stiklo senėjimui įtakos turi tiesioginė lemputės kaitra, saulės spinduliuotė, lietus, druska ir sniegas. Su laiku žibintų stiklai tampa nesk..
BMW X5 M PAKETAS. VERŽLUS, GALINGAS, ELEGANTIŠKAS – SVAJONIŲ X-AS
Greitis. Uždarbis. Pastangos. Šiuos ir kitus aspektus aptarėme su klientu, kuris įgyvendino kėbulo apdailos projektą – pavertė automobilį savo svajonių X5 M. Laimingas savininkas sutiko pasidalinti aktualia informacija bei įspūdžiais apie įgyvendintą projektą. Kiek truko automobilio plukdymas, kiek – remonto darbai? Ar BMW X5 M paketas tiko? Šiuos ir kitus natūraliai k..